Nahoru
Nábytkářství
Mechatronika
Mechatronika

JAWA Moto spol s r. o.

Jednu z nejslavnějších firem zabývajících se výrobou motocyklů založil v roce 1929 v Praze pan ing. František Janeček. Její výrobky nesou od té doby značku JAWA.

JAWA Moto s.r.o.

 

V historii výroby motocyklů existovalo více než 2500 značek z celého světa. 

 

Společnost JAWA Moto spol. s r. o. byla založena v roce 1997 jako firma nástupnická, která používá chráněnou značku JAWA. Hlavním předmětem podnikání společnosti je výzkum, vývoj a výroba motocyklů, jejich náhradních dílů a příslušenství. Základními prvky výroby jsou lisování, svařování, obrábění, lakování a montáž. Společnost se dále zabývá výrobou nářadí a nástrojů. Společnost JAWA Moto spol. s r. o. má sídlo v Týnci nad Sázavou, Brodce č. 46, PSČ 257 41.

Projekt ERASMUS +

Zahraniční stáže ve firmách

Projekt Šablony

„SPŠ Vlašim - S technickým myšlením do budoucnosti II."

Od 1.2.2025 - 31.1.2028 je naše škola realizátorem projektu číslo CZ.02.02.XX/00/24_035/0011929

Národní plán obnovy

Naši partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.