Nahoru
Nábytkářství
Mechatronika
Mechatronika

Technické lyceum

ŠVP - TL -Rozvoj technického myšlení se zaměřením - 3 profilace od 2. ročníku

Technické lyceum 78- 42-M/01

ŠVP – Rozvoj technického myšlení

Video k oboru - Národní pedagogický institut České republiky

 

 

Zaměření od 2. ročníku

Stavebnictví a 3D projektování

Strojírenství a 3D technologie

Informační technologie

 

Obor je určen pro chlapce a dívky se zájmem o techniku, matematiku, přírodní vědy a informatiku.

Žáci:

  • Získají vědomosti a dovednosti potřebné k vysokoškolskému studiu technických oborů.
  • Získají teoretické poznatky a vhled do problematiky technických oborů.
  • Naučí se analyzovat a řešit problémy, aplikovat získané vědomosti v praxi
  • Předměty jsou koncipovány tak, že podporují logické uvažování a představivost, rozvíjejí technické myšlení absolventů.
  • Získají kvalitní jazykovou výbavu a pracují s odborným softwarem

 

Absolventi:

  • Jsou připraveni ke studiu na vysokých školách zejména technického směru - všechny obory na technických, strojních, stavebních a informativních fakultách včetně architektury, přírodovědných, ekonomických, ale i pedagogických fakultách vysokých škol.
  • Uplatní se i přímo v praxi v rámci svého zaměření

 

 

Předměty /Ročník

1. ročník

2. ročník

3. ročník

4. ročník

Celkem

1.

Český jazyk a literatura

3

3

3

4

13

2.

Cizí jazyk - anglický

3

3

3

2

11

3.

Cizí jazyk - NEJ

3

3

2

2

10

4.

Konverzace z anglického jazyka

     

2

2

5.

Volitelný ANJ/MAT

 

 

 

2

2

6.

Matematika

4

3

3

2

12

7.

Dějepis

2

 

 

 

2

8.

Občanská nauka

 

1

1

1

3

9.

Zeměpis

2

 

 

 

2

10.

Fyzika

3

3

3

2

11

11.

Chemie

2

2

2

1

7

12.

Biologie

2

 

 

 

2

13.

Základy ekologie

1

 

 

 

1

14.

Informatika

2

2

 

 

4

15.

Ekonomika

 

 

2

1

3

16.

Tělesná výchova

2

2

2

2

8

17.

Elektrotechnika

2

 

 

 

2

18.

Technická dokumentace

2

2

 

 

4

19.

Deskriptivní geometrie

 

2

2

 

4

20.

Technická fyzika

 

2

2

 

4

21.

Aplikovaná matematika

 

 

2

2

4

22.

Průmyslový design

 

 

 

2

2

 

Předměty dle profilace: STAvebnictví,

STRojírenství, IT - Informatika

         

23.

 

 

 

STA - CAD systémy - 3D projektování

STR - CAD systémy - 3D technologie

IT - Psaní všemi deseti

IT - Tvorba a správa webu

IT - Grafika

 

2

2

2

0

0

3

3

0

2

1

4

4

0

2

2

9

9

2

4

3

24.

STA - Pozemní stavitelství

STR - Strojírenství a 3D technologie

IT - Operační systémy

IT - Algoritmizace

IT - Hardware

IT - Počítačové sítě

IT - Základní aplikace

 

2

2

2

0

0

0

0

3

3

0

2

1

0

0

4

4

0

0

0

2

2

9

9

2

2

1

2

2

  Celkem 33 32 33 33

131

05.09.2018
Projekt ERASMUS +

Zahraniční stáže ve firmách

Projekt Šablony

„SPŠ Vlašim - S technickým myšlením do budoucnosti II."

Od 1.2.2025 - 31.1.2028 je naše škola realizátorem projektu číslo CZ.02.02.XX/00/24_035/0011929

Národní plán obnovy

Naši partneři

Jak se k nám dostanete

close
Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu. Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.
Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.