Kotva
Tisk
Sitemap
Mapa webu
A
A
A

Dokumenty fin. hosp. dle z. 250/2000 Sb.

Vloženo: 7.11.2021 | Autor: Administrátor | Zobrazeno: 261x | Upraveno: 7.11.2021 | Upravil: Bohumil Bareš

Zákon č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, ve znění pozdějších předpisů, stanoví povinnost územně samosprávného celku

  1. Zveřejnit návrhy střednědobého výhledu rozpočtu, rozpočtu a závěrečného účtu, a to nejméně 15 dnů před jeho projednáváním na zasedání zastupitelstva územního samosprávného celku,
  2. Zveřejnit schválený střednědobý výhled rozpočtu, rozpočet a závěrečný účet do 30 dnů od jeho schválení až do doby schválení nového střednědobého výhledu rozpočtu, rozpočtu na následující rozpočtový rok a závěrečného účtu za následující rozpočtový rok,
  3. Zveřejnit schválená pravidla rozpočtového provizoria do 30 dnů od jejich schválení, a to až do zveřejnění schváleného rozpočtu,
  4. Zveřejnit schválená rozpočtová opatření do 30 dnů od jejich schválení, a to po dobu zveřejnění rozpočtu, ke kterému se rozpočtové opatření vztahuje.

 

Tato webová stránka používá cookies
Tato webová stránka používá nezbytné technické cookies pro zajištění správné funkcionality webu.

Dále může web používat cookies pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely.

Pokud tomu tak je, naleznete v nastavení níže.
Nastavení cookies
Tyto webové stránky využívají cookies pro zajištění správné funkcionality webu, pro analýzu pohybu uživatelů na webu a pro reklamní účely. Zde můžete přijmout či odmítnout některé druhy cookies, které nejsou nezbytné pro základní funkcionalitu webu. Svůj souhlas můžete kdykoliv v budoucnu odebrat či znovu udělit.
Základní technické cookies
Tyto cookies jsou nutné pro základní funkcionalitu webu. Patří sem například přihlašování uživatelů, nebo uložení informací o souhlasu s ostatními cookies.
Analytické cookies
Analytické cookies ANONYMNĚ ukládají data o pohybu na stránkách, stráveném času u jednotlivých stránek apod.
Marketingové cookies
Marketingové cookies sledují návštívené stránky uživatele a jsou využívané k cílené reklamě u služeb jako je např. Facebook, Seznam nebo Google.